MPRISE ACADEMY

Customer Service in Dynamics CRM2015

Cursuscode:
C15-CS

Microsoft code:
80668AE

Doelgroep: 
Kerngebruikers Dynamics CRM, functioneel beheerders, consultants (en ontwikkelaars)

Beschrijving:
U  leert in deze cursus hoe u de Service module binnen Dynamics CRM kunt inrichten en inzetten voor uw organisatie. Aan de hand van een praktische uitleg en het oefenen op basis van cases, kunt u na afloop van de training zelfstandig met Customer Services aan de slag.

Voorkennis:
Kennis op het niveau van cursus Introduction to Microsoft Dynamics CRM2015 (C15-INT) is vereist. Ervaring van de processen binnen een service afdeling is een pré.

Inhoud:
- Service management: een introductie;
- Service aanvragen (Service cases);
- Gebruik van de Knowledge Base;
- Queue Management;   
- SLA’s
- Tegoeden (Entitlements); 
- Rapporten, analyses, doelstellingen;   
- Service Scheduling

Duur van de cursus:
1 dag

Beschikbare cursusdata:
16 maart 2017
23 mei 2017

Prijs:
€ 595,-

Terug naar overzicht
Aanmelden