MPRISE CONNECT

Servicedesk & Support

Mprise Connect heeft een professionele Servicedesk met goed opgeleide professionals die AX en NAV beheersen. De Servicedesk is bemand met functionele en technische mensen (beheer en development). Hoewel de Servicedesk is bedoeld voor het oplossen van incidenten kunnen ook kleine wijzigingsverzoeken via de Servicedesk afgehandeld worden (bijv. een rapport of schermaanpassing).

Er wordt gebruik gemaakt van een online registratiesysteem. De medewerkers zijn ook telefonisch te benaderen. Alle meldingen worden geregistreerd en bewaakt op de voortgang. Er zijn diverse contract vormen mogelijk, van een contract met alleen een reactief karakter (jij logt een call en wij gaan aan de slag) tot proactieve acties zoals het monitoren van jullie ERP-omgeving om verstoringen te voorkomen.

Voordelen van de Servicedesk:

  • Openingstijden van 08.30 tot 17.00 uur op maandag t/m vrijdag
  • De bezetting bestaat uit goed opgeleide enthousiaste professionals
  • Functionele en technische kennis is aanwezig 
  • Er is een mogelijkheid om proactief te monitoren
  • Kleine wijzigingsverzoeken kunnen snel doorgevoerd worden
  • Medewerkers kunnen ook (gepland) op locatie komen
  • Alle meldingen en werkzaamheden worden vastgelegd in een online registratie applicatie die ook beschikbaar is voor u als klant
Download_TeamViewer.jpg