Doelgroep
Kerngebruikers Dynamics CRM, functioneel beheerders, consultants (en ontwikkelaars)

Beschrijving
U leert in deze training hoe u de Field Service APP binnen Dynamics CRM kunt inrichten en inzetten voor uw organisatie. Aan de hand van een praktische uitleg en het oefenen op basis van cases, kunt u na afloop van de training zelfstandig met Field Services aan de slag. De tweede dag wordt besteed aan de Connected Field Service add-on. Hiermee kunnen apparaten door middel van een IoT-koppeling met Field Service communiceren. Dit maakt het mogelijk om automatische acties vanuit Field Service te laten uitvoeren.

Voorkennis
Kennis op het niveau van training Microsoft Dynamics 365 Introductie (CE-INT) is vereist. Ervaring met de processen binnen een Onderhoud en Service afdeling is een pré.

Inhoud

  • Setup en Configuratie
  • Werkorder management: een introductie
  • Werkorders (Work Orders)
  • Planning en Verzending
  • Overeenkomsten (Agreements)
  • Voorraadbeheer
  • Retouren verwerken
  • Koppelen Connected Field Service aan CRM-omgeving
  • Opzetten simulatie van een IoT-device (CV-ketel)
  • Communicatie IoT-device met Field Service dmv Connected Field Service
  • Implementeren en configureren mobiele applicatie van Field Service

Duur
2 dagen