Field Services in Microsoft Dynamics365
CE-FS Microsoft code 81065AE
Doelgroep
Kerngebruikers Dynamics CRM, functioneel beheerders, consultants (en ontwikkelaars)
Beschrijving
U leert in deze training hoe u de Field Service APP binnen Dynamics CRM kunt inrichten en inzetten voor uw organisatie. Aan de hand van een praktische uitleg en het oefenen op basis van cases, kunt u na afloop van de training zelfstandig met Field Services aan de slag. De tweede dag wordt besteed aan de Connected Field Service add-on. Hiermee kunnen apparaten door middel van een IoT-koppeling met Field Service communiceren. Dit maakt het mogelijk om automatische acties vanuit Field Service te laten uitvoeren.
Voorkennis
Kennis op het niveau van training Microsoft Dynamics 365 Introductie (CE-INT) is vereist. Ervaring met de processen binnen een Onderhoud en Service afdeling is een pré.
Inhoud
- Setup en Configuratie
- Werkorder management: een introductie
- Werkorders (Work Orders)
- Planning en Verzending
- Overeenkomsten (Agreements)
- Voorraadbeheer
- Retouren verwerken
- Koppelen Connected Field Service aan CRM-omgeving
- Opzetten simulatie van een IoT-device (CV-ketel)
- Communicatie IoT-device met Field Service dmv Connected Field Service
- Implementeren en configureren mobiele applicatie van Field Service
- Koppelen IOT met Field Service dmv Connected Field Service
- Opzetten simulatie IOT om bovenstaande werking real-time te zien
- Koppelen Resco Mobile applicatie met Field Service
- Overzicht configuratie mogelijkheden Resco Mobile applicatie
- Doorvoeren configuraties in Resco Mobile applicatie
- Overzicht van autorisatie mogelijkheden Resco Mobile applicatie
- Configuratie mogelijkheden planbord Field Service en het doorvoeren van enkele basis configuraties
Duur
2 dagen