Doelgroep:

ICT manager, Information Services manager, Business analyst, Sales manager, Relatiemanager en Applicatiebeheerder.

Beschrijving
Als IT- of Salesspecialist zal het u niet zijn ontgaan dat de afgelopen jaren Dynamics CRM een begrip aan het worden is in de wereld van CRM-oplossingen. Microsoft Dynamics CRM wordt bij steeds meer bedrijven geïmplementeerd. De populariteit van Dynamics CRM is te danken aan de onderliggende vooruitstrevende technologie, flexibiliteit voor het inrichten van eigen Sales- en Service processen en de naadloze integratie met andere Microsoft oplossingen zoals OneNote, SharePoint, Outlook of Office365. 

In deze workshop krijgt u in een halve dag een totaalbeeld van de mogelijkheden van Dynamics CRM. In de nieuwste demo omgeving kunt u de voordelen van dit pakket zelf ervaren, waardoor u kunt bepalen of Dynamics CRM voor uw organisatie geschikt is. 

Inhoud

  • Dynamics CRM Implementatie mogelijkheden
  • Dynamics CRM navigatie en gebruikersinterface
  • Gegevens beheren in Dynamics CRM: Accounts, Contactpersonen en Activiteiten
  • Introductie op de onderdelen: Sales, Service en Marketing
  • Werken met data: Geavanceerd zoeken; eigen weergaven maken en weergaven delen
  • Rapportages; Grafieken; Dashboards
  • Integraties: Outlook, Excel, Word, SharePoint, OneNote

 

Bedankt voor de enthousiaste en goede workshop. Hierdoor is het CRM-virus binnen Anthura verspreid”
Tino Hartsink, hoofd IT van Anthura B.V.