Organisaties helpen om wereldwijd te excelleren.

De wereld globaliseert, handel gaat binnen een dag de hele wereld over en technologie ontwikkelt in rap tempo. Wat vandaag actueel is, is morgen verouderd. Hoe ga je daar als bedrijf mee om? In veel gevallen moet er met minder resources een groter resultaat geboekt worden. Dat kan alleen door efficiënt en effectief met tijd, ruimte en grondstoffen om te gaan. Wij helpen onze klanten om vorm te geven aan de digitale transitie. Met onze experts en slimme software spelen wij in op de snel veranderende wereld.

Welke rol spelen wij daarin?

Bij Mprise worden we gedreven door vooruitgang. Onze Sharp Minds brengen verfrissing met inspirerende, doortastende oplossingen in elke organisatie. Zo helpen we jou om effectief, efficiënt en met meer plezier met Microsoft software te werken. Samen zijn we op reis naar continue professionalisering en groei.


Deze klanten gingen u voor



Standaardsoftware voor unieke bedrijven

Bij Mprise hebben we de filosofie om standaard software te gebruiken voor standaardprocessen. Microsoft Dynamics 365 en Power Platform leveren daarnaast voldoende flexibiliteit voor aanpassingen. Zo maken we standaardsoftware bedrijfsspecifiek. 

We leren organisaties slimmer met Dynamics werken binnen de Academy, optimaliseren we Dynamics AX en F&O met Mprise Improve en implementeren we Business Central, Power Platform en CRM met Mprise Business Solutions.

Naast standaard Microsoft heeft Mprise een specifieke oplossing voor de tuinbouw ontwikkeld. Dit pakket heet Agriware 365 en is gebaseerd op Business Central. 

 

 

"Mprise heeft niet alleen kennis van Dynamics CRM, maar kan het ook overdragen!"

Robert Boonman, Functioneel beheerder bij NEN

Meer klantverhalen

Driehoek Mprise Jochen

 

Hoe wij organisaties helpen

Binnen iedere organisatie staat ambitie centraal. Meestal is dat een stip op de horizon en vraagt vaak om groei. Om te kunnen groeien, is kennis nodig. Kennis leidt tot verbetering. Denk aan betere omgang met het systeem, slimmer ingerichte processen of bijvoorbeeld simpelweg weten waar je moet klikken. Op termijn volgt vaak een nieuwe vraag. Op dat moment komt vernieuwing om de hoek kijken. Er komt een nieuw systeem, een nieuwe methode of een nieuw team. Volgend op vernieuwing is leren. Je moet tenslotte leren omgaan met nieuwe technologie, processen of mensen.

Steeds meer mensen gaan in het systeem werken. De standaardrollen van Microsoft passen dan echt niet meer.

Kevin Evers, Financial Accountant at Auping

Bekijk de casus
pdp_essential_legs

We wilden duidelijkheid creëren over de rol van key-user & kerngebruiker en de skills die nodig zijn

Boy Kusters, Manager Business Information, Thomas Regout

Bekijk de casus
r-amp-d-telescopic-slide

Mprise is voor ons al twee jaar een waardevolle partner met verstand van Dynamics en continu opleiden

Stefan Dirks, Controller, Volker Wessels Bouw & Vastgoedontwikkeling BV

Bekijk de casus
Microsoft Dynamics partner Mprise helpt VolkerWessels slimmer met ERP te werken