Training Customer Insight Journeys in Dynamics 365
CE-CI1
In deze training leert u hoe u marketingprocessen automatiseert en klantbeleving optimaliseert door slim gebruik te maken van data en personalisatie. U ontdekt hoe u segmenten opbouwt, triggers instelt en dynamische content inzet om relevante communicatie te realiseren.
Naar inschrijving. Download Cursusrooster| Applicatie | Dynamics 365 CRM |
| Duur | 1 dag |
| Locatie | Veenendaal |
| Cursusvorm | Klassikaal Klantspecifiek |
| Prijs | €575,- |
|
Mail naar collega |
|
Doelgroep
Marketing(communicatie)professionals en CRM-consultants, Key-users van Dynamics 365 Customer Engagement en iedereen die klantdata wil benutten voor marketingautomatisering.
Beschrijving
Tijdens deze training leert u hoe Customer Insights – Journeys ondersteunt bij het opzetten van Journeys en welke componenten hierbij ingezet worden. U leert werken met Triggers en Segments, Marketing Forms & Pages en Marketing e-mails. Tot slot krijgt u inzicht in standaardrapportages.
Voorkennis
Ervaring met Dynamics 365 CE is een pré.