Doelgroep
Dynamics 365 CE Beheerders, Functioneel Consultants en Ontwikkelaars.

Beschrijving
In deze training leert u de Model driven Apps aan te passen zodat het voldoet aan de specifieke wensen en eisen van de klant of de eigen organisatie. Focus is op de aanpassing van de Model driven Sale APP en Customer Service APP. Naast het aanpassen van de Model driven Sales APP wordt ook een volledig nieuwe APP gebouwd die gebaseerd is op de Model Driven Sales APP.  Samenhangend doel is om u voor te bereiden op het behalen van het Microsoft Dynamics365 Customer Engagement Core examen. Tijdens de training doorloopt u onder begeleiding van de docent onderwerpen vanuit het Microsoft Learning materiaal. Uniek aan deze training is dat u gedurende de 3 dagen training een klanten case krijgt om uit te werken en om een eigen APP te bouwen.

Voorkennis:
Kennis op het niveau van cursus Introduction (CE-INT), Sales Management (CE-SM) óf Customer Service (CE-CS) is vereist. Ook is het aan te bevelen dat de cursist ervaring heeft met Windows beheer en werken met Relationeel Datamodellen.

Inhoud

  • Introductie Model driven APP
  • Introductie Security instellingen in de Model driven APP: Business Units, Teams en Gebruikers
  • Security rollen ontwerpen en toepassen in de Model driven APP
  • Werken met Oplossingen
  • Aanpassen van Entiteiten en Velden
  • Extra Veld Aanpassingen: berekende velden, veldbeveiliging, oprolvelden
  • Werken met Relaties
  • Aanpassen van Formulieren
  • Business Rules (Bedrijfsregels)
  • Weergaven en Visualisatie van data
  • Introductie Processen in Dynamics CRM
  • Bedrijfsprocesstromen
  • Distribueren van de Model driven APP naar gebruikers via de Unified Interface

Duur
3 dagen