Om dit te voorkomen kunt u een beroep doen op externe professionals die de kennis en de ervaring hebben met betrekking tot uw IT platform en met hun inbreng zorgen voor voortgang en resultaat in uw belangrijke project. Daarnaast kunnen zij uw medewerkers faciliteren met “learning on the job”. Zij zullen ook zorgen voor zorgvuldige documentatie van de nieuwe systemen en inrichting en voor signalering van de bijbehorende opleidingsbehoefte.

Aandachtsgebieden bij professionele projectondersteuning
  • Het beschrijven van functionele wensen en behoeften;
  • Het inventariseren van knelpunten;
  • Het reviewen en beoordelen van functionele ontwerpen;
  • Het opzetten en uitwerken van procesbeschrijvingen;
  • Het opzetten van 'Proof of Concepts' of andere testscenario’s;
  • Het testen van opgeleverd maatwerk;
  • Het opstellen van werkinstructies en
  • Het bijwerken van het projectdossier.
Wat levert het u op?
  • Ondersteuning van ervaren Dynamics professionals
    Efficiënte en procesmatig uitvoering
    Uw medewerkers leren van Mprise specialisten;
    Nieuwe inzichten, werkwijzen en oplossingen
    Succesvolle gezamenlijke oplevering van uw project.

Kunnen uw kerngebruikers een helpende hand gebruiken tijdens de implementatie, migratie of upgrade van uw Microsoft Dynamics AX-, NAV- of CRM-omgeving? Maak dan gebruik van onze 'Mprise Projectondersteuning en Dienstverlening'.
 
Wenst u meer informatie over het opleiden van eigen kerngebruikers in de organisatie? Maak dan gebruik van de chat-functie of het formulier hieronder.

Ontdek onze keyuservaardigheden workshops

Wilt u goede kerngebruikers, die hun rol serieus nemen? En die deze rol ook daadwerkelijk kunnen invullen? Bekijk onze flyer voor meer informatie over de workshop

Download de flyer

"Het project is uitermate goed verlopen, wij hebben veel plezier gehad van de consultant. Wij werken nu veel efficiënter."

Tommy 't Hart, Manager Financiën bij Tergooi Ziekenhuis:

Lees klantverhalen