Mprise heeft in samenwerking met Blue10 Invoice Management een geintegreerde oplossing voor Microsoft Dynamics NAV ontwikkeld.  Dit product is dé oplossing voor het digitaal verwerken van inkoopfacturen:
  • Alle inkoopfacturen worden digitaal verwerkt en via een workflow naar de juiste personen in de organisatie gestuurd
  • Papieren facturen worden door middel van scannen gedigitaliseerd. Na het scannen van de inkoopfacturen, wordt Optical Character Recognition (OCR) toegepast voor het herkennen van de juiste velden van de factuur. Met deze technologie wordt 85 tot 95% van de relevante factuurgegevens automatisch herkend.
  • Digitale facturen worden automatisch uit een e-mail box ingelezen en direct klaargezet voor het toepassen van de OCR tekstherkenning.
  • Elektronische facturen kunnen met behulp van Invoice Management automatisch worden verwerkt in uw financiële administratie. 

De geautomatiseerde verwerking van inkoopfacturen de volgende voordelen op:

  • de papieren factuurstroom wordt geëlimineerd;
  • de per e-mail binnengekomen facturen worden automatisch verwerkt;
  • de handmatige handelingen bij de verwerking van een factuur worden tot een minimum beperkt;
  • de doorlooptijd van facturen in de organisatie wordt verkort
  • de status van een factuur is altijd inzichtelijk;
  • er is een automatische koppeling met inkooporders;
  • de facturen worden automatisch opgeslagen in een digitaal archief;
  • het heeft een gebruikersvriendelijke, standaard oplossing, en
  • er is geen enkele beperking op het aantal gebruikers en/of administraties

"Het project is uitermate goed verlopen, wij hebben veel plezier gehad van de consultant. Wij werken nu veel efficiënter."

Tommy 't Hart, Manager Financiën bij Tergooi Ziekenhuis:

Lees klantverhalen