U wilt de continuïteit van uw IT zeker stellen
Uw Dynamics Business Central (BC) en Agriware support is in goede handen bij de Mprise Servicedesk
De stabiliteit en betrouwbaarheid van uw BC en/of Agriware omgeving zijn van het grootste belang voor uw primair proces. Als verantwoordelijke voor IT wilt u beschikken over de deskundigheid en ervaring die nodig is bij het beheren van uw systemen en toepassingen. Een deel daarvan heeft u zelf in huis. Voor het overige heeft u behoefte aan een IT-partner met uitgebreide expertise en probleemoplossend vermogen.

servicedesk@mprise.nl tel. +31 88 9955500 tussen 8.30 - 17.00 uur
Mprise heeft een professionele Servicedesk met goed opgeleide professionals die Microsoft BC en onze add-on Agriware kennen als geen ander en kunnen bijstaan bij zowel technisch als functioneel beheer en development. De servicedesk ondersteunt ook kleine wijzigingsverzoeken, zoals aanpassing van schermen en rapportages. Voor de bewaking van de voortgang maakt de Servicedesk gebruik van een online registratiesysteem.
Op basis van uw vereisten leggen we prestatie-afspraken vast in een contract. U kiest daarbij voor de contractvorm die het best past bij uw verwachtingen.
Er zijn diverse contractvormen mogelijk, van reactief tot proactief, met doorlopende monitoring van uw Dynamics omgeving, om verstoringen te voorkomen. Indien nodig wordt, ook op locatie, u ondersteund door medewerkers van de Servicedesk. Dit kan o.a. door middel van Teamviewer.